Blev tilføjet til indkøbskurven
(1) Følgende vilkår og betingelser gælder for alle kontrakter mellem IS Development s.r.o., 02110636, Dubová 4, 79201 Bruntál, CZ - i det følgende benævnt udbyder - og klienten, som www.xoffroad.world på hjemmesiden skal lukkes. Medmindre andet er aftalt, er inddragelse af kundens egne forhold udelukket.
(2) Forbrugere i henhold til følgende regler er enhver fysisk person, der indgår en juridisk transaktion med et formål, der hverken kan henføres til deres kommercielle eller uafhængige faglig aktivitet. Iværksætter er enhver fysisk eller juridisk person eller et juridisk partnerskab, når de indgår en juridisk transaktion under udøvelsen af deres uafhængige professionelle eller kommercielle aktivitet.
(3) Kontraktsproget er tysk. Den fulde tekst af kontrakten er ikke gemt tilbudt. Inden ordren sendes gennem online-indkøbsvognssystemet, kan kontraktdata udskrives ved at bruge browserens printfunktion eller gemt elektronisk. Efter modtagelse af ordren tilbudt af ordredata, de oplysninger, der kræves i henhold til loven for fjernaftaler og de generelle vilkår og betingelser sendes til kunden via e-mail igen.
Hvis anmodninger om tilbud, eksemplet telefonisk, transmitteret via e-mail, skriftligt eller gennem en integreret på hjemmesiden anmodningsformular til sælgeren, modtager kunden alle kontraktdata i sammenhæng med et bindende tilbud sendt via e-mail, som kan udskrive eller gemme kunden elektronisk.
Aftalens genstand er salg af varer. Detaljerne, især de væsentlige egenskaber ved varerne, kan findes i artiklens beskrivelse og yderligere information på hjemmesiden.
(1) Udbyderens produktbeskrivelser på internettet er ikke bindende og ikke et bindende tilbud om indgåelse af en kontrakt.
(2) Kunden kan et bindende købstilbud (ordre) på Online - Lav indkøbskurvsystemet. Køb af varer beregnet til at blive lagt i "indkøbskurven". Kunden via passende knap i navigationslinjen for at kalde "indkøbskurven" og derefter foretage ændringer til enhver tid. Efter at have kaldt siden "Checkout" og indtastning af personlige data og betalings- og forsendelsesbetingelser alt sammen ordredata vises endelig igen på ordreoversigtssiden. Før afsendelse af ordren har kunden her mulighed for at tjekke alle detaljer igen for at ændre, (også ved at bruge "bagsiden" af internetbrowser) eller annuller købet. Ved at sende ordren via "pay it-ordren", giver kunden et bindende tilbud. Kunden modtager automatisk en mail om modtagelsen af sin ordre, som ikke fører til indgåelse af kontrakten.
(3) Accepten af tilbuddet (og dermed kontrakten) sker enten ved skriftlig bekræftelse (f.eks. e-mail), hvori kunden bekræftede varerne behandlingen af ordren eller levering eller ved levering af varerne. Hvis kunden inden for 2 dage ingen ordrebekræftelse eller meddelelse om forsendelsen eller ikke har varerne, er han ikke længere bundet til sin ordre. Om nødvendigt tjenester allerede gengivet vil blive refunderet med det samme i dette tilfælde.
(4) anmoder kunden om at købe varer eller individuelle tilbud uden for online-indkøbsvognssystemet, for eksempel via telefon, sendt via e-mail, skriftligt eller via en integreret på hjemmesidens anmodningsformular til sælgeren, er ikke bindende for kunden. Leverandøren skal til dette formål afgive et bindende tilbud skriftligt (f.eks. via e-mail) til kunden, som kan acceptere det inden for 5 dage fra kunden.
(5) Færdiggørelsen af ordren og indsendelse af alle nødvendige oplysninger i forhold til den endelige kontrakt er delvist automatiseret e-mail. Kunden skal derfor sikre, at instrument deponeret af ham tilbudt e-mail-adresse er korrekt, modtagelsen af e-mails teknisk sikret og er især ikke forhindret af spamfiltre.
(1) Referencer i de respektive tilbudspriser og forsendelsesomkostninger er endelige priser. De inkluderer alle priskomponenter, inklusive alle gældende afgifter.
(2) Forsendelsesomkostningerne er ikke inkluderet i købsprisen. Du er på siden "Betaling og forsendelse", der kan ringes op, rapporteres separat under bestillingsprocessen og skal betales yderligere af kunden, medmindre forsendelsesomkostningerne er lovet.
(3) Kunden modtager en faktura, der viser moms.
(1) Betalings- og forsendelsesbetingelserne forhør dig via e-mail.
(2) Medmindre andet er angivet i den enkelte betaling, kræves betalingen fra den afsluttede kontrakt umiddelbart forfalden til betaling.
(3) Hvis et medlem udpeget af kundeproduktet, mod forventning ikke er tilgængelig på trods af hurtig indgåelse af en passende afdækningstransaktion af en leverandør af årsager ud over Kunden vil straks blive informeret om manglende tilgængelighed og refundering i tilfælde af tilbagetrækning af alle betalinger, der allerede er foretaget med det samme.
(4) For forbrugere er lovreguleret, at risikoen for utilsigtet tab og utilsigtet forringelse af det solgte under forsendelsen, indtil leveringen af varerne overgår til kunden, uanset om forsendelsen er forsikret eller uforsikret sker.
Hvis kunden er iværksætter, sker levering og forsendelse på eget ansvar.
Ved udnyttelse af den gældende forbruger lovbestemte fortrydelsesret for fjernaftaler aftales, at kunden skal afholde omkostningerne ved returnering, hvis den returnerede pris ikke overstige et beløb på 40 euro eller hvis til en højere pris varen Kunderne kan returnere eller en kontraktligt aftalt delbetaling på tidspunktet for tilbagekaldelsen endnu ikke er afgivet, medmindre varerne leveret ikke bestilt. I alle andre tilfælde afholder leverandøren omkostningerne ved returnering. Ved returnering foretager vi tilbagebetalingen inden for 14 dage efter modtagelse af fejlfrie varer.
(1) En tilbageholdelsesret, som kunden kun udøver, hvis den er tilgodehavende fra samme kontraktforhold.
(2) Varerne forbliver indtil fuld betaling af købsprisen af sælger.
(3) Hvis kunden er iværksætter, gælder følgende også:
a) Sælger bevarer ejendomsretten til varerne indtil den fuldstændige afvikling af alle krav, der opstår som følge af det igangværende forretningsforhold. Før overdragelse af ejendomsretten til varerne er en pantsætning eller sikkerhedsformål er ikke tilladt.
b) Kunden kan videresælge varerne i den almindelige forretningsgang. I dette tilfælde overdrager han os alle krav på fakturabeløbet, som hidrører fra videresalg, hvortil accept af opgave fra leverandører. Kunden er også bemyndiget til at inddrive gælden. For så vidt han opfylder sine betalingsforpligtelser korrekt, forbeholder udbyderen sig dog ret til selv at inddrive gælden.
c) Ved sammenkobling og sammenblanding af varerne erhverver sælger fælles ejendomsret til den nye vare i forhold til fakturaværdien af de reserverede varer i forhold til de øvrige forarbejdede varer på tidspunktet af behandling.
d) Leverandøren forpligter sig til at frigive de sikkerheder, han er berettiget til efter anmodning fra kunden, i det omfang realisationsværdien af sikkerhedsstillelsen fra sælger overstiger det sikrede krav med mere end 10 %. Valget af værdipapirer, der skal frigives, påhviler udbyderen.
(1) Lovbestemmelserne.
(2) Som forbruger bliver bedt om at kontrollere varerne umiddelbart efter leveringen for fuldstændighed, åbenlyse defekter og skader, og sælger og afsender klager hurtigst muligt. kunde. Kunden undlader at overholde, dette har ingen indflydelse på de lovpligtige garantikrav.
(3) Hvis kunden er en iværksætter, uanset stk. 1:
a) udtrykket kvalitet af varerne kun egen information fra udbyderen og producentens produktbeskrivelse som aftalt, men ingen anden reklame, kampagner og offentlige udtalelser fra producent.
b) Kunden er forpligtet til at inspicere varerne omgående og med behørig opmærksomhed på kvalitets- og mængdeafvigelser og åbenlyse mangler inden for 7 dage fra modtagelse af varerne sælger skriftligt, for termen beskyttelse er rettidig afsendelse nok. Dette gælder også senere fundne skjulte fejl fra opdagelse. I strid med undersøgelsen og irettesættelsen er påstand om garantikrav udelukket.
c) I tilfælde af mangler foretager sælger efter eget valg ved reparation eller udskiftning. Hvis reparationen mislykkes to gange, kan kunden efter eget skøn kræve reduktion eller fortryde kontrakten. I tilfælde af reparation skal udbyderen ikke afholde de øgede omkostninger ved forsendelsen af varen til et andet sted end udførelsesstedet, forudsat at forsendelsen ikke er i overensstemmelse med den påtænkte anvendelse af varerne.
d) Garantiperioden er et år fra leveringsdatoen. Den forkortede garantiperiode gælder ikke for sælgeren, der kan henføres til skyldigt forårsagede skader som følge af personskade, lemmer eller helbred og groft uagtsomt eller forsætligt forårsaget skade eller ond tro hos leverandøren, samt regreskrav i henhold til §§ 478, 479 BGB.
(1) Udbyderen er ansvarlig for ethvert ubegrænset ansvar for skader, der opstår som følge af skade på liv, lemmer eller helbred, for i alle tilfælde af forsæt eller grov uagtsomhed, svigagtig fortielse af en defekt, overtagelse af garanti for tilstanden af den købte vare, i tilfælde af skade produktansvarsloven og i alle andre tilfælde fastsat ved lov.
(2) Hvis der er tale om væsentlige kontraktlige forpligtelser, er udbyderens ansvar i tilfælde af mindre uagtsomhed i forhold til den typiske, forudsigelige skade. Væsentlige kontraktlige forpligtelser er væsentlige forpligtelser, der udspringer af kontraktens art, og hvis misligholdelse ville bringe formålet med kontrakten i fare, og forpligtelser, som sælger pålægger kontrakten til dens indhold for formålet med kontrakten, som gør en korrekt udførelse af kontrakten overhovedet muligt kan gøre, og som kunden regelmæssigt kan stole på.
(3) ansvar er udelukket i tilfælde af lettere uagtsom overtrædelse af uvæsentlige kontraktlige forpligtelser.
(4) Datakommunikation via internettet kan ikke garanteres fejlfri og/eller tilgængelig til enhver tid på det aktuelle tekniske niveau. Udbyderen hæfter i det omfang enten for kontinuerlig uafbrudt tilgængelighed eller hjemmesiden og de tjenester, der tilbydes der.
(1) Tysk lov gælder. Kun for forbrugere gælder dette lovvalg, for så vidt som dette giver beskyttelsen i henhold til ufravigelige bestemmelser i loven i det land, hvor den har sit sædvanlige opholdssted. forbruger trækkes ikke tilbage (begunstigelse).
(2) ydeevne for alle aspekter af virksomheden, såvel som jurisdiktion til den eksisterende udbyder er hjemstedet for udbyderen, hvis kunden ikke er en forbruger, men en handlende, juridisk enhed offentligretlige eller offentlige særaktiver. Det samme gælder, hvis kunden ikke har nogen generel jurisdiktion i Tyskland eller EU eller bopæl eller sædvanligt opholdssted på det tidspunkt, hvor sagen ikke er kendt. Myndigheden også kalde retten i en anden juridisk jurisdiktion forbliver upåvirket.
(3) Bestemmelserne i CISG gælder udtrykkeligt ikke.
Link til ODR-platformen: http://ec.europa.eu/consumers/odr/